Malformed header from CGI script: libpng warning: iCCP: known incorrect sRGB profile libpng warning: iCCP: cHRM chunk does not match sRGB Set-Cookie: 5e3b3824f999a9855113139841d4fdea=bcc191d5e585d4f0722854ac134507f6; path=/; HttpOnly P3P: CP="NOI ADM DEV PSAi COM NAV OUR OTRo STP IND DEM" Content-Type: text/html; charset=utf-8 Expires: Wed, 17 Aug 2005 00:00:00 GMT Last-Modified: Fri, 28 Jul 2017 09:03:11 GMT Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache NEWS

Aktualności

W dniach 7-8 maja w letniej aurze odbyła się kolejna edycja Pikniku nad Odrą. Była ona wyjątkowa z wielu względów. Targi Turystyczne Market Tour, stanowiące główny filar imprezy, obchodziły w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji przygotowano dla wszystkich gości ogromny tort.


1

Podczas 25. Targów Turystycznych Market Tour miasta, regiony turystyczne z Polski i zagranicy, hotele, ośrodki, przewoźnicy i biura podróży zaprezentowały swoją ofertę. Tegoroczną edycję Pikniku nad Odrą uświetniła obecność przedstawicieli Hiszpanii, którzy na dziesięciu stoiskach z dumą prezentowali swoją ojczyznę. Przybliżyli oni gościom zarówno hiszpańską ofertę turystyczną, jak i kulturę i kuchnię, poprzez występy i degustacje.

2

Na scenie wystąpiły także liczne grupy taneczne i zespoły muzyczne. Gościem specjalnym natomiast była szczecińska żeglarka, olimpijka, zawodniczka kadry narodowej – Agnieszka Skrzypulec.

3

Tegoroczna Strefa Globtrotera przyciągnęła wielu gości, chcących posłuchać niesamowitych historii opowiadanych przez znanych i lubianych podróżników, m.in. Przemka Kossakowskiego, Arkadego Pawła Fiedlera, Anny i Krzysztofa Kobusów i wielu innych.

4

Na Targach Żywności i Produktów Ekologicznych ORGANIC oprócz ekologicznych i naturalnych produktów regionalnych można było zakupić wyprodukowane specjalnie na tę okazję Piwo Piknikowe.

5

Szczegóły na www.pikniknadodra.pl.

Już dziś serdecznie zapraszamy na kolejną niesamowitą edycję Pikniku nad Odrą, która odbędzie się 13-14 maja 2017 r. Do zobaczenia za rok!

 

Serdecznie zapraszamy na Piknik nad Odrą, który odbędzie się w dniach 7-8 maja na Wałach Chrobrego. W ramach imprezy na wszystkich gości czeka wiele atrakcji.
Najważniejszym elementem Pikniku nad Odrą będą targi turystyczne – Market Tour, swoją ofertę  zaprezentują polskie i zagraniczne regiony oraz miasta turystyczne.
Podczas Pikniku w Strefie Globtrotera będzie można spotkać i wysłuchać niesamowitych  opowieści podróżników m.in. Przemka Kossakowskiego, Arkadego Pawła Fiedlera, Piotra Strzeżysza.
Kolejny już raz odbędą się Targi Żywności i Produktów Ekologicznych ORGANIC, na które zapraszamy  wszystkich, którzy interesują się naturalnymi i ekologicznymi produktami oraz unikalnym rękodziełem.
Każdy odwiedzający znajdzie coś dla siebie, podczas Pikniku będzie wiele stref tematycznych w tym  Strefa Wędkarza oraz Strefa Gastronomiczna.
Wśród atrakcji znajdą się także place zabaw, scena z licznymi występami muzycznymi i pokazami  tanecznymi, jarmark oraz konkursy z nagrodami!
Tegoroczna edycja Pikniku nad Odrą będzie wyjątkowa, z okazji 25.edycji Targów Turystycznych Market Tour przygotowany zostanie wielki tort urodzinowy dla wszystkich zwiedzających, dodatkowo będzie można zakupić jubileuszowe, piknikowe piwo!

Piknik 25 M

"Twoja firma związana jest z branżą turystyczną? Jeśli tak, to zapraszamy do udziału w 25 Jubileuszowych Targach Turystycznych MARKET TOUR, organizowanych podczas Pikniku nad Odrą w Szczecinie. To już ostatni moment, aby wysłać zgłoszenie i wziąć udział w tej najliczniej odwiedzanej imprezie turystycznej w Polsce."

Pikniki2016 rek

07zart

AżPoMorze najlepsza praca logo transparent

Idąc za tropem zeszłorocznego sukcesu akcji Aż Po Morze oraz myśląc o ciągłej promocji Pomorza Zachodniego przygotowaliśmy kolejną edycję projektu. W tym roku proponujemy Najlepszą pracę w Europie i zapraszamy na Pomorze Zachodnie globtroterów, którzy przez 4 wrześniowe tygodnie będą podróżowali podziwiając uroki regionu. Podróżnicy za to, że swoje wrażenia opublikują na projektowej stronie www.azpomorze.pl oraz w mediach społecznościowych dostaną wynagrodzenie za tę "ciężko" wykonaną pracę. Prócz wspólnego przemierzania reginalnych ścieżek planowane są dla globtroterów takie atrakcje jak sporty wodne, podziewianie Pomorza Zachodniego z lotu ptaka, offroad i wiele więcej.

W tym roku, prócz osoby z Polski odbywającej darmową podróż po regionie, postanowiliśmy zaprosić na Pomorze Zachodnie również globtrotera z innego europejskiego kraju. Wybranym w procesie rekrutacji obcokrajowcem jest 24-letni Matt Scott - angielski podróżnik i pasjonat nietypowych przygód. Jak sam o sobie mówi jest człowiekiem „zawsze na TAK, nigdy niczego nie żałuje i żyje każdego dnia, tak jakby był to jego ostatni dzień”. Matt w swojej karierze globtrotera odwiedził ponad 30 krajów, min. zasmakował w kuchni marokańskiej i odkrywał przepaść gwiazd w tajskiej dżungli. Był również wybranym przez British Council młodym ambasadorem sportu w Malezji przed Olimpiadą w Londynie w 2012 roku. To on, wraz z wybraną druga osobą z Polski, będzie podróżował po Pomorzu Zachodnim. Matt nigdy nie był w Polsce, ale już nie może doczekać się swojej przygody w naszym kraju. - I’m looking forward to tasting the Polish cuisine and sipping a Polish beer! I hope to return from West Pomerania with a better understanding of Polish culture, and how the region may differ from the rest of the country. – mówi Matt

Do promocji regionu angażujemy rónież zachodniopomorske osobowości muzyki, kultury i sportu, aby w formie wideo wspomogli rekrutację na tegorocznego kandydata do pracy i zaprosili Aż Po Morze potencjalnego globtrotera. Do tej pory Aż Po Morze zapraszają Baltic Neopolis Orchestra, Bubliczki oraz Raggafaya.

Ogłoszenie rekrutacyjne do tegorocznej edycji wraz z przedstawieniem zagranicznego globtrotera oraz zaproszeniami od zachodniopomorskich artystów tutaj: (klik) Lub na stronie naszego partnera rekrutacyjnego www.praca.pl.

To nowe spojrzenie na walory turystyczne Pomorza Zachodniego przyczyni się z pewnością do pełniejszego przedstawienia naszego regionu polskiemu oraz międzynarodowemu społeczeństwu. Mamy okazję pokazać region jako destynację turystyczną nie tylko kojarzącą się z dostępnością morza, ale również charakteryzującą się setkami innych miejsc aktywnego wypoczynku połączonych z wyjątkowo malowniczą przyrodą, również po sezonie.

Zeszłoroczna inicjatywa cieszyła się dużym zainteresowaniem nie tylko największych mediów regionalnych, ale również ogólnopolskich. Dzięki planowanym wzmożonym działaniom promocyjnym, przewidywany jest jeszcze większy sukces tegorocznej edycji Aż Po Morze w Polsce jak i na świecie.

PARTONAT AŻ PO MORZE:

POT LOGO na bieli        ZROT           NewNGTLogo zolte

PARTNER REKRUTACYJNY AKCJI:

praca logo

Strona 2 z 5

TOP

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej.

  Akceptuję pliki cookie z tej strony.