W tym roku nie tylko grzeczne dzieci z niecierpliwością czekały na Mikołajki. Zespół ZART-u też poprosił Świętego Mikołaja o pewien prezent i – tu bezapelacyjny dowód, że my też jesteśmy grzeczni – prezent ów otrzymał. Ponieważ słodycze są niezdrowe, a skarpety już mamy w ogromnej ilości (choć nie zawsze do pary), w tym roku poprosiliśmy Mikołaja o… rebranding! Staruszek początkowo trochę się wzdrygał, twierdząc, że to dziwaczny kaprys – on na przykład nie zmienił swojego wizerunku od wieeeelu lat i ma się całkiem dobrze, ale… W końcu uległ sile merytorycznych argumentów (oraz, przyznajemy, talerzowi ciasteczek i szklance mleka z miodem) i zgodził się z nami, że nowe logo to wyborny pomysł. Tak więc przedświąteczne porządki u nas rozpoczęte – przekonajcie się, z jakimi efektami!

mikolaj-kartka rys. M. Brzeziński

 

 

 

 

 

Na czym polega rebranding?

Zmiana identyfikacji wizualnej – brzmi nieco magicznie (w końcu to prezent od Mikołaja…). Uchylamy jednak rąbka tajemnicy: w rebrandingu chodzi o „markę” – jej aspekt estetyczny, ale też jakościowy. Naszą ofertę promocji turystyki rozwijamy i unowocześniamy na co dzień. Ponieważ jednak dostarczamy nowoczesnych rozwiązań dla branży turystycznej, postanowiliśmy unowocześnić również nasz wizerunek. Marka, jaką od ponad 25 lat budujemy, daje nam rozpoznawalność w branży, chcemy jednak, by przekładało się to również na wrażenia estetyczne. Ponieważ serce naszych działań bije zawsze szybciej w pobliżu jakiejś mapy🙂, postawiliśmy podstawą naszego nowego logo uczynić pin – ikonę, która wskazuje dane miejsce właśnie na mapie. Każdy z działów firmy oznaczyliśmy innym kolorem, byście łatwo mogli rozpoznać, dokąd skierować swoje kroki w poszukiwaniu potrzebnych Wam usług:

 

Zmieniła się również nasza strona internetowa – jest teraz jeszcze bardziej czytelna i nowoczesna, byśmy mogli łatwiej się z Państwem komunikować. Serdecznie zapraszamy do działu Aktualności, w którym w formie bloga będziemy się dzielić informacjami i ciekawostkami niezbędnymi w prowadzeniu udanej działalności związanej z turystyką, m.in. z zakresu internetowych narzędzi marketingu. Warto też zapoznać się z naszym Portfolio, w którym prezentujemy część zrealizowanych projektów – szkoleniowych, wydawniczych i multimedialnych. Dużo nowego, dużo dobrego – a to wszystko dla Was i dla rozwoju turystyki :). Zapraszamy!