Pokojowa

Należy pamiętać, że w każdym obiekcie hotelowym praca pokojowej jest widoczna i oceniana w pierwszej kolejności. To właśnie ona dba o sprawienie dobrego wrażenia na gościu, gdyż czyste wnętrza są wizytówką hotelu. Jaka powinna być pokojowa? Dyskretna, uprzejma, dokładna, a przede wszyst­kim profesjonalna!

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • jakie są obowiązki pracownika służby pięter i jak dobrze przygotować się do pracy,
  • jakie są wymagania dotyczące wizerunku pokojowej,
  • jakie są techniki sprzątania i w jakiej kolejności wykonywać dane czynności,
  • jak planować czas i ustalać harmonogram sprzątania.

Skontaktuj się!

Aby zapisać się, uzyskać więcej informacji o szkoleniu, a także otrzymać szczegółowy harmonogram, skontaktuj się wypełniając poniższy formularz lub zadzwoń pod nr telefonu 693 600 046.


Privacy Preference Center