Nr umowy: RPZP.08.06.00-32-K009/18
Żeby organizowana konferencja odniosła sukces istotne są nie tylko temat i prelegenci, ale również miejsce czy poczęstunek, bo nawet przy doskonałym programie konferencji chłód w sali lub remonty za oknem mogą ją skutecznie popsuć. Chcesz wiedzieć jak organizować szkolenia oraz jak wygląda prawidłowa obsługa klienta konferencyjnego?
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
Aby zapisać się, uzyskać więcej informacji o szkoleniu, a także otrzymać szczegółowy harmonogram, skontaktuj się wypełniając poniższy formularz lub zadzwoń pod nr telefonu 693 600 046.
Termin szkolenialistopad - grudzień 2019W programie48 h (6 dni)Opłata173 zł/os. (bez noclegów), 218 zł/os (z noclegami)Dofinansowanie kursów obejmujeudział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch), noclegi i wyżywienie, materiały dydaktyczne, opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.KontaktJoanna Rutkowska