Organizator usług konferencyjnych

Żeby organizowana konferencja odniosła sukces istotne są nie tylko temat i prelegenci, ale również miejsce czy poczęstunek, bo nawet przy doskonałym programie konferencji chłód w sali lub remonty za oknem mogą ją skutecznie popsuć. Chcesz wiedzieć jak organizować szkolenia oraz jak wygląda prawidłowa obsługa klienta konferencyjnego?

Na szkoleniu dowiesz się między innymi:

  • jak aktywnie sprzedawać usługi konferencyjne, szkolenia czy bankiety,
  • jak powinna przebiegać organizacja imprezy przed jej rozpoczęciem oraz w trakcie, a także jakie obowiązki należą do koordynatora po jej zakończeniu,
  • jak skutecznie wykorzystywać usługi dodatkowe hotelu oraz zewnętrzne, do zbudowania atrakcyjnej oferty,
  • jak przygotować dokumentację imprez (kalkulacje, umowy, programy, menu, rozliczenia).

Skontaktuj się!

Aby zapisać się, uzyskać więcej informacji o szkoleniu, a także otrzymać szczegółowy harmonogram, skontaktuj się wypełniając poniższy formularz lub zadzwoń pod nr telefonu 693 600 046.

    Pola obowiązkowe oznaczone są gwiazdką


    Termin szkolenialistopad - grudzień 2019W programie48 h (6 dni)Opłata173 zł/os. (bez noclegów), 218 zł/os (z noclegami)Dofinansowanie kursów obejmujeudział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch), noclegi i wyżywienie, materiały dydaktyczne, opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.KontaktJoanna Rutkowska

    Privacy Preference Center