Serce hotelu, czyli właśnie recepcja, to zazwyczaj pierwsze miejsce pierwszego kontaktu z gościem hotelowym. Właśnie dlatego personel recepcyjny powinien być odpowiednio przygotowany – profesjonalny, dbający zarówno o interesy hotelu, jak i odwiedzających.
Na szkoleniu dowiesz się między innymi:
Jak kreować pozytywny wizerunek firmy i jak dobrze przygotować się do pracy,
jakie są wymagania dotyczące wizerunku recepcjonisty,
jak prowadzić niezbędną dokumentację,
jak korzystać ze sprzętu i oprogramowania wspierającego pracę recepcjonisty.
Aby zapisać się, uzyskać więcej informacji o szkoleniu, a także otrzymać szczegółowy harmonogram, skontaktuj się wypełniając poniższy formularz lub zadzwoń pod nr telefonu 693 600 046.
Termin szkoleniapaździernik 2019W programie48 h (6 dni)Opłata173 zł/os. (bez noclegów), 218 zł/os (z noclegami)Dofinansowanie kursów obejmujeudział w pełnym programie kursu (w tym poczęstunek: kawa, herbata, lunch), noclegi i wyżywienie, materiały dydaktyczne, opłatę za egzamin Izby Gospodarczej Hotelarstwa PolskiegoKontaktJoanna Rutkowska