Regulamin Meeting Point
Regulamin uczestnictwa w spotkaniu warsztatowo-integracyjnym środowiska turystyki Pomorza Zachodniego
31 stycznia – 1 lutego 2020 r. – Mielno
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady zgłaszania i uczestnictwa w spotkaniu warsztatowo-integracyjnym sektora turystyki województwa zachodniopomorskiego, zwanym dalej Spotkaniem.
- Organizatorami tego przedsięwzięcia jest: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki ZART
z o.o. oraz stowarzyszenie Forum Turystyki Regionów. - Zapisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Spotkaniu i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Rejestracja uczestnictwa trwa do wyczerpania puli dostępnych miejsc i odbywa się:
- poprzez formularze w wersji elektronicznej lub papierowej, które należy przesłać na adres e-mail , faksem na numer 91 433 70 03 lub pocztą tradycyjną na adres: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki ZART, 70-211 Szczecin, ul. Korzeniowskiego 1.
- Uczestnictwo w spotkaniu jest odpłatne – zgodnie kwotami zawartymi w formularzu zgłoszeniowym.
- Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest dokonanie wpłaty na konto: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki ZART Sp. z o.o., 70-211 Szczecin, ul. Korzeniowskiego 1; Bank BNP Paribas SA – numer konta 88 2030 0045 1110 0000 0055 6950.
- Po otrzymaniu wpłaty zostanie wystawiona faktura w formule dla imprez turystycznych – VAT marża.
- Organizatorzy Spotkania nie pokrywają kosztów dojazdu Uczestników.
- Organizatorzy Spotkania zastrzegają sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu Spotkania.
- Liczba miejsc na Spotkaniu jest ograniczona. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia z powodu braku miejsc.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie szkody na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane ze Spotkaniem.
- Zarejestrowanie się w charakterze Uczestnika jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Spotkaniu będą rozstrzygane w drodze porozumienia, a w wypadku jego braku – przez sąd właściwy dla siedziby Organizatorów.
- W razie pytań lub jakichkolwiek wątpliwości i skarg Uczestnik powinien kontaktować się niezwłocznie z Organizatorami.
Zgoda na wykorzystanie wizerunku
- Podczas wszelkich działań w ramach Spotkania w dniach 31 stycznia – 1 lutego 2020 r. Organizatorzy mogą przeprowadzać sesje fotograficzne i filmowe dla celów dokumentacji, promocji lub reklamy.
- Uczestnictwo w Spotkaniu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na utrwalanie, wykorzystanie i/lub rozpowszechnianie przez Organizatorów i podmioty z nimi powiązane wizerunku/głosu/wypowiedzi każdego z Uczestników we wszelkich materiałach promocyjnych i marketingowych bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników są Organizatorzy.
- Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w spotkaniu zebrane przez Organizatorów gromadzone będą w celu wszelkich przyszłych kontaktów z uczestnikiem w tym przeprowadzenia Spotkania zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych do celów kontaktu z Organizatorami.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatorów i mogą być przekazywane wyłącznie ich podwykonawcom, w szczególności dostawcom usług noclegowych, rozwiązań informatycznych, prawnych, doradczych oraz księgowo-administracyjnych, w związku z realizacją zadań tych podmiotów, zgodnie z zasadami RODO.
- Uczestnik spotkania ma prawo do wglądu, poprawiania i żądania usunięcia swoich danych osobowych, może też w każdym czasie wycofać zgodę na ich przetwarzanie.
- Osobą do kontaktu jest Pani Joanna Rutkowska, tel. 693 600 046 lub 91 434 21 87, e-mail